Kızlar bebeğimin başı canımı çok acıtıyor karnımın içi çok açıyor başı olduğunu biliyorum çünkü bugün muamele doktor başı olduğunu söyledi nst de sancım yok ama bebek hareketleri az bugün ve başı hep aynı yerde 34+5 im benim gibi olan varmı normal mi bu durum