Aysegultkn İyi akşamlar, çok büyük ihtimalle 38+2 ya da 3′te zorunlu sezaryen olacağım gibi. Bu haftalarda doğum yapıldığında bebekler küçük mü doğuyorlar?
metehaninannesiii Aysegultkn ben 38+5 haftada dogum yaptim kucuk değil yani 2 hafta sonra 40 hafta olacak yani korkma kucuk olabilmesi icin 29 30.haftalarda dogum olursa kucuk olur
Szeys Aysegultkn Hayır canım 38 haftayı doldurunca zaten 9 ayı tamamlamış oluyosun. Ben de 38+3 te doğum yapmıştım. Her şeyi de çok iyiydi çok şükür
Aysegultkn Nymphadoraa Maşallah ne kadar güzel 😇 bugün 37+0′da 3100 dedi doktor bebeğimin kilosuna o güne kadar biraz daha alır inşallah 🤲🏻
Neclam321 Aysegultkn canım hiç stres yapma benim kardeşim Tam 38+0 da sezaryen günü aldı doktoru uygun gördü yani o haftayı gayet sağlıklı ve kilosu 3 kilo üzeriydi
Aysegultkn Neclam321 Maşallah ya çok güzel 🥰 Böyle şeyler okudukça ben de daha iyi hissediyorum çok teşekkür ederim☺️
tospigim07 Aysegultkn bana da 38+2 ye gün verdiler bugün bence zamanı zaten Allahn izniyle skinti olmaz kavuşuruz sağlıkla
Denizfdn Aysegultkn 38.3 te yaptim 8 eylulde 3 bucuk dogdu kizim 1 hafta daha beklesem 4 olurdu heralde