Elif8888 Merhaba kızlar 39+4üm bugün kontrolüm vardı doktor ilk defa çatıma baktı yumuşama var 2 parmak açıklık var rahimi uyarıcam şimdi dedi sizce ne zaman doğum olur
akgunbirsen Elif8888 bilmiyorum bu dediğim rahim uyarma mı oluyor ama burada bir kaç kişi yazmıştı bir işlem yapılıyormuş genelde o gece doğum oluyormuş gibilerinden