Sevinc92 34+5 deyim anneler son bir hafta içerisinde karnımda catlak oluştu suan pembe renktedir yeni olduğu için ne kullanilirim önerilerinizi alabilir miyim incia çok duydum
dino34 Sevinc92 keşke çatlamadan önce düzenli yağ, krem kullansaydın neyse şu an kullanırsan en azından daha fazla çatlamasını önlersin mustelanın setleri var onlar işe yarıyor https://ty.gl/m1fv94qglu her gün sürmelisin ama.
Beyza97 Sevinc92 fit alive hücre yenileyici kremini öneririm kırmızı çatlakları azaltiyo iyilestiriyo bı arkadaşım kullanmıştı bende başladım
Sevinc92 Aslinda onuda aldim ama catlagim olmadığı için pek umursamadim ama simdi farkedince psikolojim bozuldu
ilkgebelik123-_ Sevinc92 aynı durum bendede var bio oil kullanıyordum ama aklıma geldikce bı sorun yoktu dün farkettim minik minik başlamış çok moralim bozuldu çok üzüldüm şimdi düzenli kullanacağım bakalım
Sevinc92 ilkgebelik123-_ incia ile kullanıldığında çok etkili oluyormuş ve kullananlar çok memnun bakalim sipariş verdim gelir gelmez sabah aksam kullanacağım
Nzr06 17 haftalığım göğsümde basenlerimde çatlaklarm var aşırı en iyi ne iyi gelir anneler karnım çıkmadığı için karnımda yok çatlak
Sevinc92 dino34 bazenleri vardi zaten kilo alıp vermekten karnim bir hafta içerisinde acıdığını ve kasindigini farkettim aynadan bakınca yeni olduğunu gördüm en azından çatlamanin önüne gecerim insallah
Sevinc92 Beyza97 simdi incia kullanıyorum etkisini 2 gündür bakicam etkisi olmas iss başka kremler denicem