Anne47 benim de öyle oluyor çok yoruluyorum 😣 hiçbirşey yapmak istemiyorum artık çok zor geliyor her şey bende 31+5haftalığım gün geçtikçe ağırlaşıyorum çarşıya çıkmak bile çok zor geliyor 😣 dışarı çıkmak istemiyorum evde de sıkılıyorum ne yapıcam bilmiyorum hayırlısıyla zaman geçse de bebeklerimiz gelseler😍