bebisim-_00 bir sürü post var aşı ile ilgili her konuda birbirimizden destek alıp danışıyoruz bu uygulamanın amacı da bu bence. Benimki de kaldırılır mı acaba 😅 bir sıkıntı yaşamadım aşı sonrası ikinci doz ya doğumdan bir iki gün önce olacam yada doğumdan sonra ama doğumdan sonraya kalsın istemiyorum açıkçası