Birumuteses29 ben bayaa kafayı yemiştim aşı olmadan önce,o kadar haklısınız ki tereddüt etmekte. Hepimiz kendimizden ziyade evladımız için endişeleniyoruz haliyle. Ben bizim kaynaklardan ziyade hep yabancı kaynakları ve çalışmaları araştırdım. Yabancı bir çok bilim insanının makalelerini okudum. En son bir tanıdık vasıtasıyla bilim kurulundan birine bile sordurdum düşünün. Benim edindiğim bilgiler bu doğrultudaydı..