Aygulcrt Adetim 4 gün gecikti dün kan testi verdim 4 haftaik hamilesin dediler bı hafta beklemeden yaptığım için inanamıyorum daha önce kimyasal gebelik geçirdiğim için sizce hamilemiyim göğüste hasasisyetdde aşırı var değerim 742,3