ayselll123 Anneler geceleri sol tarafıma yatınca Sabah kalktığımda karnimda ağrı oluyor gaz sancısı oluyor neden acaba sağ tarafıma yattigim da ya da sırt üstü yattigmda bu ağrı sancı olmuyor 20+2 haftalıgım bu arada
emys292 sırt üstü yatma soluna yatmaya calıs bendede ağrı oluyor ama yapcak birşey yok sola yatınca bebeğe daha çok kan gidiyormuş doktorum öyle söyledi