Melihadur Oğlum oluyor rabbim gönlüme göre verdi tabiki cinsiyet önemli değil ama ilk bebeğim kızdı bunun da erkek olmasını istemiştik rabbim gönlüme göre verdi:)
Melihadur Merveelisa ayyyy çok güzel inşallah sağlıkla gelsinler bu devirde gerçekten çok zor çok çocuk insan yine de istiyor bir kız bir oğlan diye :)