izmirlitazeanne Kızlar 21 haftalık olduk. Hala bebek hareketlerini hissetmiyorum 😀 var mı benim gibi olan. Sizce bu durum tuhaf mı😀
Belizmoms izmirlitazeanne ilk gebelikte geç hissediliyor diyorlar ben 11. Haftada karnımda gıdıklanma şeklinde hissetmiştim . 13.haftadan sonra rahat hissetmeye başladım maşallah minik kızım çok hareketli 🥰🥰🥰🥰
izmirlitazeanne emys292 ya valla uzatıp ayaklarımı Sabit bakıyorum dinliyorum kendimi yok:) hiç hissetmiyorum naısl bi his onu da bilmiyorum
Belizmoms izmirlitazeanne tatlı yiyin bolca sonra uzanın elinizi karnınıza koyun hissedersiniz . Bazı anneler bebek hareketlerini bağırsak hareketleri ile karıştırıyorlarmış belki sizinde öyledir
izmirlitazeanne Belizmoms peki siz eliniz karnınızda mı hissediyorsunuz yoksa koymadanda anlaşılıyor mu? Çok sordum ama ilk gebelik sıfır bilgi 😣
Belizmoms izmirlitazeanne elimi koymadan hissediyorum şuan tekmelerini dönmelerini . 11. 14. Haftalar arası elimi koyunca hissediyordum
Belizmoms izmirlitazeanne benimde ilk gebelik sorun değil . Kilolu musnuz bide çoğu kişi ilk gebelikte 22. Haftadan sonra çok rahat hissediyorlarmış
izmirlitazeanne Belizmoms yok kilolu değilim. Zayıfta değilim tabi ama hissedemeyecek kadar kilolu değilim iyi gidiyo kilom. Valla bir hafta daha bekleyeceğiz ozaman desenize belki de ben anlamıyorum dicem ama tekme falan olsa anlarım ya 😀
izmirlitazeanne Belizmoms çikolata yedim sola yattım elimi koyunca hissettim gerçekten.avcum gıdıklanır gibi oldu baya 🤩🤩🤩🤩🤩
Belizmoms izmirlitazeanne çok sevindim artık yavaş yavaş anlarsınız zaten bir iki hafta sonra çok rahat hissedersiniz bazen gece tekmeleri çok acıtıyor. Hazır olun 🥰♥️♥️♥️