Belizmoms Bende öyle dedim zaten ama şuan gidemiyor normalde hollanda da yaşıyor ama kayınvalidesine gittiler eşinle onlar da almanya da şimdi dedim orda gitsin ama çok zormuş ancak hollandaya geldiyinde doktora gidebilirmiş cumartesi donücekler 8 haftalık şimdi ve ona dedim ki kendini tutmasın en kısa zamanda doktora gitsin diye ama işte şartlar öyleymiş bilmiyorum düşük filan olmaz umarım🤷♀️😕