Kızlar geçen hafta yazmıştım suyum azalıyor diye bugün kontrolüm vafdi 34+6 olduk bu haftada alınmadım şükür doğuma ciğer geliştirici disrospan verdi 24 saat arayla vurulcam 2 kere haftaya pazartesi tekrar çağırdı doktor inşallah haftaya yine doğum olmaz biraz daha kalır 2324 gram olmus biraz zayıfız teyzeleri ama doğunca alir kiloyu hiç önemli değil kilosu yeterki ciğer gelisimleri tamamlansın öyle gelsin oglusum