Arkadaşlar 5 aylık hamileyim bugün kontrolüm vardı gittim doktor kocaman bir kistim olduğunu söyledi. Bebeğe zarar vermez dedi ayrıntılı ultrasona girmem gerektigini söyledi. Geçen ayki kontrolde yoktu bu ay oluştu galiba bu durumu daha önceden yaşayan varmı