miniksevdamm Kızlar bebeğim 35+3 haftalık doğdu küvezde yattı çıktı 2 gğn çok güzeldi dün emmedi ve ara ara titriyordu böyle bebek sıçraması değil doktora götürdük profesöre birsey çıkmadı emmemesi için küveze alındı gözetim için başına gelen var mı
Merveelisa miniksevdamm benm ilk gebeligim 40 haftalık doğdu doğduğunda titriyordu mor du nefes alamıyordu kusuyordu yogunbakima alındı