Sevgi1 Ana olmadan anlamazsın derdi annem öyleymiş hele kucağına alamadan sıkıntı çekmesi onu o halde görmek acı çok acı Doğum acısı umrumda değil yoğun bakımdan çıksın ya Şafi isminin yüzü suyu hürmetine bebeğim canımda ciğerde sıvıyı tam atamamış solunum dediler entübe etmişler zatürre dediler sonradan da bi elham güzel anneler bi dua Allah size bağışlasın yalvarırım
melike0710 Sevgi1 İnşallah bir an önce iyileşir meleğin Allahım duamı kabul etsin bebeğin ve senin için ♥️
Ntugba Sevgi1 canım allah'ım yardımcın olsun allah'ım şifa versin bebeğine inşllah tez vakitte sağlıklı bir şekilde alırsın kucağına canım
ozgemmtl Korkma canım. Yakın arkadasım yeni dogum yaptı. Hatta kapı komsum. Aynı sebepten yogun bakıma alıp bi kaç gün yatırdırlar. Dün evlerine geldiler çok şükür. İnşallah sizinde hemen toparlayıp cıkar bebeğiniz 🙏🏻
Cansum1 Sevgi1 Allahım tez zamanda kavuştursun sağ Salim sabrın sonu selamettir sabret herşey güzel olcak