Tubatastan24 bende öyleydim herkes normal diyordu fakat doktoruma anlatınca idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı tek toz antibiyotik kullandım on gün sonra bir daha verdim tam geçmemişti enfeksiyon aynı tozu tekrar kullandım. Şimdi 19 haftalık olduk çok şükür wc ye gitmiyorum eskisi gibi o kadar su içmeme rağmen ağrı sızı yapmıyor. Evet gebelikte sık idrara çıkmak ilk üç ay ve son üç ay normal ama test vermenizi tavsiye ederim içiniz de rahatlar