1Ezgiii 24 haftalığız denk geldikçe alıyorum ben de ve aldıklarımı not alıyorum 0-3 ay 5 zıbın, 3-6 ay 7 tulum gibi aylara göre yazıyorum böylece fazla ya da eksik almış olmam ideal sayıda alınca durabilirim 🙈 fazlasını etiketliyse iade edin ya da 2.elde satın hiç bekletmeyin onun yerine başka ihtiyacını alırsınız