Mervesaglam23 Bugun doktorum zorunlu sezaryen tarihi verdi 20 Eylül de Allah izin verirse doğum olacak kızıma o kadar çok alıştım ki şimdide doğurunca karnımdan cıkıcak diye ağlıyorum:):(
Zehra9616 Mervesaglam23 ahahahah yaa guldurdun allah da seni guldursun doguruncada nie okadar bekledin icerde die aglicaksin tadini alincaa 😍😍
HHhhK Mervesaglam23 Allahim yar ve yardimciniz olsun en guzel en saglikli sekilde dogumunuz gerceklessin ee insan alistigi seyden zor vazgeciyor bol bol dua edin
Mervesaglam23 HHhhK aminnn bol bol dua ediyorum rabbime sığındım hepimize yardım etsin hayırlı sağlıklı evlatlar versin bizlere insallah
Mervesaglam23 Merveelisa hep aynı saatlerde oynuyor ya o saat geldiği an oturdum ağladım konuştum konuştum durdum haftaya bugun kollarımda olacak :)
Hilalkhrmn417 Bende nasıl doğuracağım Allah’ım diye yalnız kalınca ağlıyorum 😅 ameliyattan ödüm patlıyor 😬
Mervesaglam23 Hilalkhrmn417 ondan da korkuyorum çatı muayenesinden de ödüm patladı bugun ama öyle saniyelik bir şey hala yaptırmayanlar korkmasın:)
Minnacikbiranne Mervesaglam23 ben hiç üzülmicrm karnımdan çıktığı için gerçekten ya 39+5 gel artık çatlıcam meraktan acaba nasıl bişey olcak diye