Emleyla yok estağfurullah ne saçması neticede hepimizin bilmediği çok şey var. 🌼 Benim de eşim askeri personel bizde öyle gurbetteyiz. İçin rahat olsun çok kötü şeyler yaşamışsın ama Rabbim inşallah bebeğini kucağına almayı nasip etsin. Ama merak etme ben hep fitil olarak kullandım parmak boyunca itiyorsun zaten sonra uzat ayaklarını altına minder vs koy uzan öylece. Tabi doktorun fitil olarak kullan dediyse o kısmı kaçırmışım. 😇