mrsflowers denedim denediğim halde kararsız kaldım çünkü s tam tamına oldu beli sıktı üstü daha iyi sezeryan olursa dikişleri acıtır mı doğumdan hemen sonra da sıkar mı bilemedim. M beden de bol oldu sonrası daha da bol olur büyük ihtimal tekrar kış için bir pijama gerekir. Başka markalardan bakıp denemem lazım. Haftamda ilerledi hangi ara alıp yıka ütüle çanta hazırlık yapicam bilemedim. Onun için diyorum m beden rahat olanı alıp şimdisi için hazır olsun sonrasında olmazsa yeni pijama bakarım