Kızlar merhaba 13+6 yım. Çalışıyorum kamu personeliyim. Bugün kanamam oldu,hemen acile gittim. Kan ve idrarda bir şey çıkmadı. Düşük önleyici iğne yaptılar. Ultrasonda da doktor baktı,aktif bir kanama söz konusu değil dedi. Bu kanama neden olur, aşırı stres yapıyorum ve korkuyorum 😭 Doktor yorgunluktan olmuştur dedi,dinlenmen lazım deyip rapor yazdı.