yusufcukbccegi Tecrübeli anneler siz daha iyi bilirsiniz. Ben dün 1 numara bebek bezinden iki paket almıştım (384 adet) ,2 paket de 2 numara aldım.Sizce 1 numara bebek bezi fazla mı olmuş? Yani 2 ’ye gecene kadar max kaç adet kullanılır?
zehranurr yusufcukbccegi merak etme su gibi gidiyor bez özellikle ilk zamanlarda. Ben ikizler için 480 ad almıştım 1 numara şu an 22 günlüğüz bitti tekrar sipariş verdim. Sen daha fazla alma artık ama yeterli olur
ozgevera yusufcukbccegi evet baya fazla olmuş. Çabuk büyüyorlar. Ama ilk aylar fazla kullanılıyor. Çoğunu kullanırsınız yine de
yusufcukbccegi ozgevera ilk hamileliğim olduğu için neyi ne kadar kullanırım bilemiyorum🙈sağolun,buraya sordukça öğreniyorum
dino34 yusufcukbccegi kendine pijama lohusalık falan almadıysan buraya bakabilirsin https://ty.gl/ky6qn1huvc