Gzmhsyn Merkez efendi hastanesini gectikten sonra kavsak var oraya gelince hemenkarsi sag caddede e bebek var o siradan magnezia ya dogru giderken de bir kac bebek magazasi var ve sehir icindede malum bir cok magaza var gezmek gerekir biraz hukumet binasini gecince spotcularin oldugu ara var orda kanz var mesela evkur tarafinda lcw var gezerkende gorebileceginiz yerlerde var baya magaza kolayliklar versin Allah