-ilk-gebelik Dün 38+1 muayene oldum doktorum şimdiye kadar kanala girdi giriyor girecek vs. hiçbir şey demedi. Sadece yaklaşık 2 aydır baş aşağı pozisyonda, bir tek onu söyler(iyi ters dönmemiş,başı hala aşağıda güzel diye). Çatı muayenesi de yapılmadı ve son ana kadar normal doğum gözüyle bakıyoruz. Devlete gidiyorum bu arada. Özele gidiyordum fakat doktorun devamlı sezaryene teşvik etmeye çalışmasından dolayı soğudum doktordan,güvenemedim. Başka bir doktorun tavsiyesini almanızı öneririm. Özeldeki doktorlara pek de güven olmuyor çünkü