Acemianne0636 Kizlar merhaba 5+0 gunluk hamileyim, gecen hafta cok şükür kese göründü, haftaya sali da insallah kalp atislarini dinleyeceğiz, son iki gundur gebelik belirtilerim kayboldu (uyku, halsizlik, bulanti) normal mi bu durum sizde de olmus muydu?
Hasret_Ali Acemianne0636 yok normal gider gelir gebelik kesin ise belirtileri insandan insana değişir ztn
gulsonmez27 Benim de gebeliğimi ilk öğrendiğimde göğüslerim şişti karnım şiş gibi hissettim bulantım oldu aradan 1 hafta geçti göğüslerim indi bulantılarım kayboldu 2-3 gün günlüğüne..Yani ben de ne olduğunu anlamadım afalladım acaba beta hcg mi düşüyor diye sonra hormonlarımın bi müddet coşup sonra eski haline döndüğünü öğrendim 😂Yani panik olmaya gerek yok gebelikte oluyor benim başıma da geldi