Zeyyyn Canss35 doğum başlayınca suya konuluyor açılmayı artırıyor ve doğumu kolaylaştırıyor Meryem ve inşikak süresiydi sanırım okunuyor
Kuzucukumsu Hanımlar ben evde anneme yaptırmıştım. Hastanede az daha ölüyordum kanamadan.kanama durdurulamadı rahim kasılmadı. Doğum olur olmaz sudan çıkarılması gerekiyor Meryem ana otunun. Hemşire çevreni de uyar hastanede koysun hamileler demişti.