Kızlar 35+1 im gittiğim en uzak yer annemler oda ortalama 1 saate yakın sürüyor trafik vs. Bu haftadan sonra zararlı gitme bi yere diyor çevremdekiler. ee ben bebek doğana kadar evde mi bekleyeceğim. Çok mu sakıncalı 1 saat yolculuk. Eşim de artık bi tümsekten,çukurdan geçerken bi eliyle beni tutuyor işe yarayacakmış gibi 😂 gebeliğimin başından beri böyle gidiyorum her yere yapma diyorum korkuyorum size bi şey olacak diye ne yapayım diyor 😂😂 şaştım kaldım ya 😂 evde mi durayım ben şimdi 😂