Sedarif Anneler bebeğim 3 ay 11 günlük 1 haftada 60 gr verdiği için doktor tahlil istedi yaptırdım doktor çıktığı için sonuçları gösteremedim yarın bakıcak ama merak da etmiyor değilim [https://resimyukle.io/r/f42PTk10hg]
Melek-2 Sedarif Normal sonuç bebek için sadece hgb hemoglobin değeri biraz daha yüksek olması lazım belki kan ilacı takviyesi yapabilir
Bebek4545 Bebek4545 Aaaa canım ben senin sandım ve hamilesin sandım bebek ile ilgili bir şey diyemem kusura bakma