Mom51122 Gebeliğimi öğrendiğimden beri gece gündüz hep açım. Asla karşı koyamıyorum, mümkün değil yani. 17. haftamdayım, ne zaman geçecek bu açlık hissi, deneyimliler yazabilir mi
Minnakkurabiyeveannesi27 Mom51122 😂😂 bizde 12. Haftadayiz ama benimde açlık hissim çok oluyor olunca birşey yemem lazım yoksa midem bulanıyor Hatta bazen eşim gecikiyor eşime diyorum ne olur çabuk gel içimdeki Canavar uyanıyor diyorum 😂
Aylinak1n Mom51122 bence doğurana kadar geçmeyecek 36. Haftadayım hala bir pacman gibiyim yiyorum 1 saat olmuyor yine yiyorum sonra yine, yine ve yine.. 😅
Hmsrln Bende sabah uyanır uyanmaz acıkıyorum😠 Göz açılır açılmaz nasıl acıkılır acaba? Sonrada devam uyuyamıyorum, midem kazınıyor resmen kramplar giriyor illa hemen yemem gerekiyor. 🤷🏻♀️