Kızlar dün sağlık ocağında kan verdim ferritn 4.3 çıkmış o kadar düşük ki referansa göre..Aslında 13. Haftadan beri demir takviyesi kullanıyorum fakat ben sıvı formda kullanıyorum hap içemediğim için. Kadın doğumcuma henüz gösteremedim pzt muayenem var ama moralim cok bozuldu yani. Bana önerebileceğiniz bir şey var mı? Neler yapabilirim? Bu arada 27+3üm