Deniz59 çevremdeki herkes bunu kullanıyor bende aynısını aldım, bence kesinlikle fazla değil herkes çok kullanılıyor dedi banada. Ayrıca bu bezin kolay kolay pişik yaptığını duymadım. Ama adet fiyatı olarak bu pahalı bunu alma, amazonu takip et geçen gün orda adet 1 tlye düştü. Biraz bekle en azından 1.25′ten falan al ben öyle almıştım🙏🏼