DilekCtnts Merhabalr anneler 3cü evladıma hamileyim .İlk oğlumu normal dogumla dünyaya getirdim .Kızımı ise sezeryan olmak zorunda kaldım genel anesteziyle ve sonrasında narkozu zor atmıştm baya sıkıntı olmuştu .Şimdi sorum şu güzel anneler 3cü gebeligimide sezeryan olacagm için spinal anestezi olan arkadaşlardan bilgi almak istiyorum .Nasıl geçti doğumunuz sonrasında bel agrısı vs kalıcı bi sıkıntı yaşanıyor mu ? Rabbim herkesin evladını saglıkla kucagına almayı nasip etsin ❣️
DilekCtnts merveeed Güle güle büyüt canm Hayırlı evlat olsn inşallah .Ben narkozu cok zor atmıştm .Spinal neden tutmadı acaba
merveeed DilekCtnts bacağıma iğne batırdı herşeyi hissediyorum diyince uyutuyoruz seni dediler sonrasını hatırlamıyorum ben uyuşmadığım için genel olduğumu sanarken doktorum heyecan yaptı demiş😂
Fidashka Spinal iyidir bence hem bazi yerlerde genelin bebege zarari ola bilecegi soyleniyor hem de spinalde bebegin ciktigi ani goruyosun.(her ne kadar ameliyattan korktugum icin acaba ya sezaryen olmak zorunda kalirsam spinali nasil tercih ede bilirim😫diye dusunsemde)