Geçen hafta dünyaya bir Duru Bebek geldi 39+4′te 🐣 2100 gram 48 cm maalesef zayıf doğdu ama sağlığı yerindeydi şükürler olsun.. resmen hamileliğim biteli yarın 1 hafta olacak ama ben ona bile üzülüyorum çok garip duygular 🤦🏽♀️🥰 Allahım isteyen herkese nasip etsin annelik çok güzel bir duyguymuşş 🙏🏽😍