29+3 üm iki hafta gelisim geriliği olduğu için doktor ful yatcan dedi oturmak bile yasak sadece sola yatabilirsin dedi normalde hep sağ tarafa yatarak uyuyan biriyim dün gece maf oldum sola yatcam diye gece istemsiz saga dönmüş oluyordum kendimi kasmaktan hep bacaklarıma kramplar girdi sağ bacağımın üstüne basamiyorum smdi de 😭😭 sola yatmaktan kalcamin sol tarafı felçli gibi hissetmiyorum artk çürüdü bir günde ya napcam ben