Hilalshnbs Merhabalar şuan 30+6 haftamfayım bi anda oluşan belimin sağ tarafında ağrı beni mahfediyo 🥴 yürürken resmen topallıyorum sizde olduğunda neler yaptınız benimle paylaşırmısınız 😞
elizanmirza Hilalshnbs 25+2 yim ikizlere benımde ağrılarım cok olıyor yastık koydum belime yatarken bide krem sürdüm ağrı kesici geçiyor genelde Allah yardımcımız olsun
Ozcifci Hilalshnbs bende 37 haftadayım aşırı derece bel ağrısı var bendede yürürken yatarken dönerken çok zorlaniyorum
Hilalshnbs 07-02-2019 doktorun hiç peki öneride bulundumu peki benimki sadece istirahat etmen gerek bide parol içebilirsin dedi
07-02-2019 Hilalshnbs yok bebek dogum Pozısyonunda oldugu ıcın agrıların normal dedı ılac ne ılacları kullaanıyorsunuZ pekı
Hilalshnbs 07-02-2019 şuan ağrım var diye geçirmesi için parol dedi ama onun haricinde kan demir vitamin ve kalsiyum kullanıyorum
Ozcifci Hilalshnbs vücut dengem değiştiği için bel ağrılarımın artabileceğini söyledi kendini çok yorma dedi bide çok agrım olursa parkı içebilirsin dedi