betlkrkmaz Kızlar ben bugün kan verdim açken şekerim 55 çıktı ebe dedi ki şekerin düşük normalde 75 100 arası olması gerekiyor dedi ama nette 60 90 yazıyor bilgisi olan var mı korktum açıkçası
Nilerkanc betlkrkmaz 70 ten aşağısı düşük kabul edilir. 55 ile sınırın baya altındasınız. Dahiliye doktoruna görünmelisiniz bebis icin cok ac kalmayin 🥰
betlkrkmaz Nilerkanc ay vallahi aç da kalmıyorum ama niye böyle oldu anlamadım bebeğe bir zararı olur mu ?
Ilkayy betlkrkmaz toklukta çok önemli bende de gebelik şekeri çıktı. Bende acı kalınca şekerim düşüyor elim ayağım titriyor ter basıyor baygınlık geçirir gibi oluyorum
betlkrkmaz Ilkayy bende hiç öyle şeyler olmadı her hangi bir sıkıntım yoktu düşük çıkmasına şaşırdım açıkçası