Ozgeee17 hamilelıgımın baslarında gıttım ben ıcerdeyken kapıda hamıle bayan bayıldı dedıler doktor cıktı hemaıre cagırın tansıyonuna baksın ddı ıcerı gırdı dewm ettı alıp ıcerı mudahale bıle etmedı. Detaylı ıcın gıttım 24 son bakılıyor 24+1 randewu buldum bebek cok buyumus bakamayız dedıler randewunu ıptal et gıt dedıler ondandır gıtmıom o hastaneye.