Selam kızlar size pozitiif doğum hikayemle geldim sonunda bende bebeğime kavuştum🥰
sali gunu sabah hastanede kontrolum vardi ona gittim hersey normal olduğunu söyledi doktorum benim şikayetlerimi sordu bende 38 haftamdan sonra bebeğimin fazla tekme atmadığıni ve arada aazda olsaa altımın ıslandığını soyledim yinede kontrol amacli ultrason ve kan tahili yaptırdik ve ben şok demesinler mi suyum azalmiş bebegin kalbi arada yavaşlıyor acil nts ye almamiz lazım sizi ona göre suni sanci olcaksiniz bn henüz hazır degilim oğlum 1 buçuk yaşinda evde babasiyla beni bekliyor evde oturdum aagladim esimi aradim aanlaatim herseyi kuzumun esyalarını hazırlayıp ablama götürmüş bnim valizi alip geldi o sırada hemşire geliyo gidiyo acilmama bakiyo bnde 0 sanci aamaa nts de 60 cıkıyo 2 cm aciklik var dedi az bekliyelim suni sanciya gerek kalmaz belki diye carsamba sabah 9 da bni dogum odasina aldilar 5cm acigim var ve bende haalaaa 0 sanci saat 15:30 oldu hala ayni bende 0 sanci plaates topun üstunde normal sekilde oturuyorum esim bana bakıyor ilk dogumda ağlayarak girdin bunda gule oynayarak falan diye dalga geciyo, sonra ebe geldi artik keseyi paatlatmamiz gerekiyor dedi ileerleyemiyoruz deyince tırstim bende epuduraal iğne istedim neyse keseyi paatlatmasiyla saatlerdir ilerlemeyen 5 cm lik acik 10 na ulaş misti hemen doğuma başlıyoruz dedi ve o an 6 kez ıkınmadan sonra oglumu kucağima almıştim cok guzel bi duygu allahim isteyen herkese versin insallah 🥰😍 bu arada dikiş atilmadı sükür kızlar