Ayzetuka inşallah ya sağlıklı olsun da benim kaynana biraz şey iyligine iyidir kendi 3 buçuk kilo doğurmuş 2 çocuğunu eltim 2800 doğurdu zayıf dedi kendini toplayamdi bilmem ne laf yaptı bana da zayıf olacak felan dediler zoruma gitti en son patladım eşim de Allah razı olsun ailesine ezdirmez birsuru baagirdi çağırdı annesine ondan dolayı da psikolojik olarak zayıf mi olacak diom zayıf dogurcan dip dio duruyorlar di
😄