tgbadgn 25 günlük anneyim sütüm var oğlum her iki memedende emiyo ama bi tanesi baya küçüldü diyeri büyük kaldı sürekli büyük olanından emziriyorum düzelir diye düzelmedi başına gelen oldumu napabilirim düzelmesi içinnn :((
Dyg61 tgbadgn aksine küçük olanı daha çok vermeniz gerekiyor benımde bir göğsümde daha fazla süt oluyo diğerini daha çok vermeye çalışıyorum ama tam anlamıyla eşitlenmiyor
Zehra9616 tgbadgn sag gogsum s400 sol el bombasi gibi normal cogu kadinda oluyo benimki gecmedi belki bunda sut dolarsa sola anca oyle yoksa imkansiz bence 😂
Gull_94 tgbadgn kucuk olanı daha cok emzırın emdıkce sut artıyo halıyle buyuk olanı emdıkce sut onda daha cok salgılanıyo
Cicilibicili tgbadgn küçük olanı daha fazla sunun. İlginçtir ki benim de o şekilde. Ve zamanla küçük olan az geldiği için onu reddetti hep büyükten emmek istedi
Zehra9616 tgbadgn evet oluyo ama umurumda degil vallahi ne yapim kesimmi buyuk olani 😂 alan almiiiss satan satmis boswer rabbim boyle uygun gormus takilma 😊
tgbadgn Gull_94 öyle yapıcam keşke ilk öyle oldugunda burdan sizlere sorsaydım belki hemen düzelirdi 4 gûnde göğsûm resmen havası alınmış balon gibi oldu ilk gebelik olunca insan ne yapıcağını bilemiyo internetten o kadar arastırdimda bisey bulamadım neyse insallah düzelir çok tesekkur ederim 😊
Gull_94 tgbadgn hamılelık ve emzırme surecınde goguslerın esıtlıgı bzuluyo genelde bende de oyle yapacak bısey yok ona 🤭😂