MerveNur- ben anne bebek çantasına bebegin eşyalarını koydum , el valizi spor çantası gibi bir çantaya da kendi eşyalarımı koydum ikisini ayrı hazırladım ki bebekle benim eşyalar iyice karışmasın düzenli olsunn diye . Bence valiz çok abartı yani en fazla 2 gün kalcan hastanede zaten. Aksi bir durumda biri eve gelir gereken şeyleri alır getirir sana.