Mom566
Onu söyleyen arkadaşa sezeryan günü verdiler. Rahimde yumuşama yapmış tabiki ama. Bence dışardan naparsak yapalım işe yaramıyor. Ne zaman gelmek isterse o zaman geliyolar. Yarından sonra 39. Haftaya giricem tam kazasız belasız bitiyor derken kabız olmadığım halde basurum fıtladı. O da doğumun yaklaştığı belirtisi olabilir mi acaba umut fakirin ekmegi 😅