Arkadaşlar, dünden beri karnımın bi sağ tarafında, bir sol tarafında bazende tam ortasında bi anda aşırı gerilme oluyor ve elimi koyduğumda bebişin popo yada kafasıdır diye düşündüğüm bir şişlik oluyor. Bi beş dk ya geçiyor. Sonra bir daha aynı şey.. Nedir bu yaşayan var mı?