Ozge_ll Bizim sülalarde erken doğma yok yani 1. Derecelerde ama bebeğim suyumun az olmasından dolayı erken doğdu genetik değil aslında çeşitli sebeplerle doğabilir alakası olmayan sebeplerle oluyor mesela rahim ,ağzı yetmezliğinden suyun bir anda gelmesinde ,ani kaza sonucu ,suyun sızmasıyla ,bebeğin beslenememesiyle yada sebepsiz yere suda azalma olduğunda kritik noktalardaysa erken alıyorlar bebeği anne rahminden ❤️