figen1 duyguu28 ben şuan coronayım 5.gün öksürük cok oldu benim hala hafif hafif var aşı oldugum için rahat atlatıyorum cokk geçmiş olsun size de.
Neslican61 figen1 Bende asi oldm ama agr geciriorm aşının bı etkisi oldgna inanmiorm mecbur bıraktıkları için oldm