Huseyinege canım ben tek doz biontech oldum .. ikincisi için tarihi bekliyordum covide yakalandim belki ilk dozu olmasaydım çok daha ağır geçirirdim diye düşünüyorum..şuan 30 haftalık hamileyim keşke daha önce iki dozu tamamlasaydim şu an bu duruma bile dusmezdim, öksürük, tat koku kaybı , sırt ağrısı çekiyorum.. Aşı için bende bir yan etki yapmadi 1 gün kol ağrısı yaptı ama o ağrı tetanoz olduğumuzda bile oluyor..Bende aşı için tedirgindim kadın doğum doktoruma sordum..Benim şu an aşısız gebem yok ve hiç birinden olumsuz bı geri dönüş almadık ben sana zorla ol diyemem ama olursan kendini korursun bebeğe de bir zararı yok dedi o şekilde oldum..sende doktoruna bı danış derim 🙏😊