Deletedmom9823 Aag06 hastanedeyim kan uyuşmazlığından sarılık çıktı bu gece burda kalıccaz moral sıfır
Yasemin_in68 Aag06 napim ay aynı ev 🤷🏻♀️Annem vardı bugün yarın da doktor kontrolüne gideyim diyorum doğumdan 1 hafta sonra gel demişti gittim bi de 3 ay kontrolüne gel demişti 9 gün sonra 3 ay olacakta yarın gideyim diyorum bazılarına 40 gün sonra muayeneye gel diyorlarmış bana 3 ay dedi sen gittin mi? gittiysen ne zman gittin ? Kadın doğuma
Aag06 Deletedmom93428 daha yeni temizligi bitirdim uzandim yaa yokmu sanci falan ya gir şu sezeryana sende 😂
Deletedmom93428 Aag06 yok ya dün dudulludan gaziosmanpaşaya gittim 3 vasıtaya bindm yürüdüğüm yolun çıktığım merdivenin hesabı yok ve o yolu bugün geri döndüm 24 saat dolmadan bugünde doğurmazsam benden bir şey beklemeyin 😂
Aag06 Deletedmom93428 beklemeyim diyom dogurmaz diyom tutamiyorum kendimi😂😂 dogurman lazim artik yaaa bu doktorlar da bekletip duruyorlar delircem cocuk bacagim kadar olacak alak demiyorlar 😂
Aag06 Deletedmom93428 ay yarin doguracan gibi hissediyom hadi insallah 15.09 bebesi olacak gibime geliyor 😂
Deletedmom93428 Aag06 inşallah ya 😂 2 3 gündür sümüksü sarı akıntım var nişanım geleli 16 gün olsu zatn😂
Aag06 Deletedmom93428 nişan yalan oldu yaa 😂 akinti bende son ay hep yogundu hep nisan saniyordum hatta onemli olan bebede hareket azligi,mide bulantisi,yemek yeme isteginde azalma,kwndini top gibi kasma falan oldugu gun gelecegini belli ediyor genelde
Sevgikaya1525 Deletedmom93428 ooo nişan bende de geldi😂dediği akıntı 10 gündür var 40+0 ama gelmiyor 😂😂küsmüşler bize
Seda6019 Aag06 bunların hepsini bugün yasıyorum ya ben elim ayağım tutmuyor ekstra ama sancı falan cıkmadı. Top gibi kasılınca da canım çok acıyor birde. Bir süre devam edince mi doğum yaklaşmış demektir
Aag06 Deletedmom9823 20 zirvedir 14 de yuksek ama vucutta belli eder kendini toparlar ay her bebis oluyor zaten ya cikarsiniz hemencik canini sikmada sütünden etkilenmesin anlar o minnosum herseyi
Aag06 Seda_nrr he gordum yazini sbzhshzs herkes happy momdan gidecek nerdeyae daha edayi bekliyoz ne inat cikti bebe ya aanaaaa 😂
Yasemin_in68 Seda_nrr niye 2 gün sonra kız ? sezaryen günü mü aldın ? Kaçıncı haftadasın bi de niye sezaryen sorularımın hepsine cevap istiyorum 😂😂😂
Seda_nrr Aag06 sen doğurdun gitmedin bizde burda kalırız bence 😅 onun bebe dünyadan haberdarmışcasına gelmek istemiyor 😅 @Deletedmom93428
Aag06 Seda_nrr valla gelmiyor yaaa yakin olsam onu benim kocayi anlatir kizi biraz dertlendirip strese sokardim gelirdi😂😂😂😂😂 beni benim adamla kavga dogurtturdu edayada el atardik😂bi kac olay anlatsam tamamdir 😂😂😂