Kızlar geçen haftalarda vardı yine ama bugün öyle bi sancı girdi ki yarım saat sürdü bildiğiniz regl olcak gibi karnımın sağ kısmı fena şekilde kasıldı kasıklarıma doğru indi sonra böyle bişey yaşayan var mı 2 hafta önce gitmiştim en son doktora 25+4 üm