Aryapoyraz ne yazık ki çok kötüydüm, 10 gün boyunca oksijen desteği almak zorunda kaldım. Doktorumun söylediğine göre ben ucuz atlatmışım, kadın doğumcum ise en ağır geçiren hastasının ben olduğumu söylüyor. Dediğim gibi ben doktor önerisiyle aşı vurulmadım ama hastalandığımda doktorum bile bu kadar kötü olacağını bilsem sana asla vurulma demezdim dedi. İşte arada kalıyoruz, bir taraftan herşeyden habersiz bebeklerimizi aşıya maruz bırakma endişesi diğer taraftan hastalığın anne ve bebek üzerindeki yıkıcı etkisi. Benim nefes darlığım hala devam ediyor, tam iyileşmedim. Allah yardımcınız olsun, zor bir karar